professional experiences
- انتخاب مبدل کاتالیزوری بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای
- توسعه نرم افزار طراحي جعبه دنده دستي براي خودروهاي سواري
- مدلسازی و کنترل سیستم ترمز بازیاب برای خودروهای هیبریدی
- مدلسازی دینامیکی و شبیه سازی یک خودرو با نیرو محرکه پیل سوختی
- تحليل پايداري و طراحي کنترلر خودروي دوچرخ برقی با قابليت حرکت بر روي مسير ناهموار و تحت تاثير جابجايي هاي خارجي در دو راستاي افقي و عمودي
- طراحی و ساخت دوچرخه هیبرید برقی
- بهينه سازي مصرف سوخت در يک خودروي هيبريد موازي داراي سيستم انتقال قدرت CVT
- مدلسازي مبدل كاتاليست SCR براي موتور ديزل
- نرم افزار شبيه ساز عملکرد و آلايندگي موتورهاي اشتعال جرقه اي با سوخت هاي مختلف
- طراحي استراتژي كنترلي براي خودروهاي هيبريدي سري- موازي
- کنترل NOx در موتور SI با استفاده از مکانيزم زمان بندي متغير سوپاپ
- کنترل همزمان نسبت هوا به سوخت و زمان جرقه با هدف بهينه سازي آلاينده ها وپارامترهاي عملکردي موتور اشتعال جرقه اي
- مدلسازي سيستم مکش و کنترل نسبت هوا به سوخت موتور ديزل مجهز به توربوشارژر
- بهينه سازي آلايندگي و عملکرد موتور ديزل پاشش مستقيم از طريق کنترل ميزان پاشش سوخت
- تشخيص عيب در موتورهاي SI با استفاده از طبقه بندي شبکه عصبي
- شبيه سازي و بهينه سازي زمان بندي سوپاپ مکش به منظور ماکزيمم کردن بازده حجمي در موتور SI
- شبيهسازی و کنترل فازي آوانس جرقه در موتورهاي اشتعال جرقهاي با استفاده از جريانهاي يوني
- مدل سازي و شبيه سازي يک موتور ديزل پاشش مستقيم به منظور پيش بيني آلاينده هاي خروجي و پارامترهاي عملکردي
- طراحي سيستم تشخيص عيب برای موتور ديزل داراي توربوشارژ
- تشريح اصول کارکرد نسل جديدي از موتورهاي دوار (موتور دوار حلقوي)
- طراحي مجدد محفظه احتراق موتور ديزل براي سوخت گاز طبيعي
Faculty of Mechanical Eng. of K. N. Toosi University of Technology
Vanak Square, Molla-Sadra, Pardis
Box 19395-1999
1999143344 TEHRAN
IRAN (ISLAMIC REP.)
Tell: (+98 21) 8867 4841-8 Fax: (+98 21) 8867 7274
Website: www.kntu.ac.ir
Email: mechanic@K
( Notice that to avoid spam mails, "kntu.ac.ir" is
replaced with K )