K.N.Toosi University of Technology

Faculty of Industrial Engineering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشجویان ارشد

 

رشته تحصیلی

عنوان پروژه نام

نام خانوادگی

فناوری اطلاعات Evaluation of service quality in Customer Relationship Management in manufacturing industries سمیرا ارفعی
MBA The study of mass customization opportunities using Information Technology: case of printing and packaging industry سوسن روح روان
فناوری اطلاعات The application of data mining in Value Network Analysis فروغ ایسوند
فناوری اطلاعات A framework for extracting information from customers: case of product development پریسا مقدم
فناوری اطلاعات The use of change mining in improving customer relationship management using RFM model مصطفی شبانی
فناوری اطلاعات Developing a holistic model for understanding customer-based brand equity محسن امیر
MBA Studying the electronic world-of-mouth effects on brand in Iran: Netnography of an Internet Forum مهنوش ماهری
MBA Brand development using neuromarketing approach معصومه منصوری
فناوری اطلاعات A model for prediction of customer service based on data mining approach مونا عبادی
فناوری اطلاعات The study of mobile application in after sales services in order to propose a model سیدمحمدرضا موسوی
فناوری اطلاعات Customer equity management by analyzing customer behavior in the acquisition, retention and development periods فرنوش فیروزی
فناوری اطلاعات Modeling customer value using multiple types of customer data بهنام کیومرثی
فناوری اطلاعات The study of collaborative filtering recommendation algorithms in order to develop  an improved model مقصود نصرالهی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانشجویان کارشناسی

رشته تحصیلی

عنوان پروژه نام

نام خانوادگی

فناوری اطلاعات Social media-based marketing مانی قائدی
فناوری اطلاعات Electronic customers buying behavior عاطفه دادجو
فناوری اطلاعات Customer Lifetime Valuer مریم نوری

 

Untitled Document Untitled Document Untitled Document Untitled Document