During his MSc program, Reza's research focused on better techniques
for modeling and analyzing bird impact on different components of
aircraft such as tailplane, windshield, and fuselage. He proposed
two novel bird models which explained many discrepancies between the
existing numerical, experimental, and theories of bird strike. He
wrote a book about the topic in 2015 (Bird
strike: An experimental, theoretical and numerical investigation
published by Woodhead publishing, Elsevier.
(الف)
رفتار خردشدگی محوری و بازدهی جذب انرژی در لولههای کنگرهدار [خواندن مقاله]
(ب) اثرات فرآیند اکسیداسیون الکترولیتی پلاسما بر خواص مکانیکی زیستمواد متخلخل تولیدشده به روش افزایشی [خواندن مقاله]
کتاب برخورد پرنده
تمامی حقوق این تارنما متعلق به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است